Kako san izbjega karantenu za - zc

Bila je srida popodne, StenaLine je objavila da imaju akciju na sve povratne karte za Švedsku s trajektom. Za vikend bih trebao raditi i onda sam odlučio kupiti povratne karte za petak. Ivan mi se trebao pridružiti u putovanju i uživanju u Švedskoj. Kupili smo karte, check in odradili i sve šta je trebalo je u petak ujutro sist na autobus i zapustit se u Švedsku, ali...
Srida je navečer u kafiću sam, opuštena atmosfera prijemo pivo i čekamo Šampion Ligu kako bi Fićo reka. Projektor se pali, spušta se platno i čekamo da krene sučev zvižduk, a onda umjesto njegovog zvižduka, dolazi lik cili u žurbi i dere se da se kafić zatvara. Zbunjeni smo, platno se diže, projektor se gasi, ništa od lige prvaka, nema veze produžit ćemo dalje, ali zašto se zatvaraju?
U 20:45 je u srijedu navečer Dansko ministarstvo je donilo odluku da se svi fakulteti, državne službe, kafići, sportski klubovi, restorani i hoteli zatvore na 2 tjedna, minimalno. Sve gdje je moguće da bude više od 100 ljudi mora bit zatvoreno, stupa na snagu, SAD/ODMAH!
Prije izlaska iz kafića na šank nam stavljaju denzifenkcijska sredstva, ništa mažemo ruke i izlazimo vanka. Odlučujemo se za otić u dućan kupit smrznutu pizzu, bilo je 21h, već tad su ljudi kupovali role papira, pune košare zaliha, a mi onako, leggero cili, smrznuta pizza i mliko za ujutro, ka eto da imamo s čin kakao popit.

Krizni stožer u mene doma

20 minuti kasnije, stižu poruke sa svih strana da su dućani prazni i da su redovi na ulici, sidimo u mene doma, razmišljamo i pričamo o svemu i svačemu, u tom trenutku nam je svima bila nelagoda, ali ništa prenaglašeno ili panično, dapače, još san uvik mislia u petak za Švedsku, ka ono sve će biti uredu.

Ipak odlučujemo se da ne odemo u Švedsku jer je prerizično da nas zatvore u karantenu kad se vratimo na 14 dana, u međuvremenu smo saznali da većina nas ne radi naredna dva tjedna, a vrlo lako moguće i misec dana. U svoj toj strci, svi smo se počeli bojat da ćemo tribat vratit stipendije državi, pa je u tren nastala opće zbrka.

Petak je navečer, sidin u Fiće s njin i Marijon, pričamo, misle se otić doma, ako bude let neki u nedilju onako povoljan. Ležerna atmosfera, razmišljamo o tome kako ćemo sutra jest burek za ručak. A onda 7 sati navečer, Danska zatvara svoje granice sutra u podne. Let Croatie koji je bia sutradan u 11 ujutro je sa 1500 porasta na 4000 kuna, u niti 5 minuti. Marija i Fićo povlače veze da bi ošli doma, ja samo razmišljan kako san moga bit glup i ostat u Gotenburgu u karanteni 14 dana o svom trošku ili se vratit u Dansku i samo bit smišten u Fredrikshavnu na 14 dana bolničke skrbi. Srića da nisan otiša, sitaucija je od sride popodne do petka navečer dobila zaokret. Fala Kruni! :)

Nije nama dosadno hvala Bogu

Ukratko Dansku ne možemo napustit niti se vratit u nju do minimalno 13.4. ludilo brale...
Faks je zatvoren i sve će bit online, uključujući i ispite, a ono, srednja žalost.
Posla nema, sve se zatvara, minimalno do 1.4, a vrlo lako moguće do 13.4, fenomenalno.
Cimer mi je pobiga jutros, neće se vratit u Dansku do 6og miseca, panika i u njega laganini.

Sve sad nekako više razmišljam o tome, kako nešto tako malo, nevidljivo, a razorno utječe na ljude i na život u sekundi. U doslovno niti 3 dana, se iz skroz otvorene zemlje, di je sve funkcioniralo Danska pretvorila u zatvorenu, poharanu i paničnu zemlju.

Ništa idućih misec dana trenirat laganini, bit šta više na otvorenom, igrat društvene igre i vratit se u neko djetinjstvo opet i neke malo drukčije litnje praznike. Većina ljudi paničari na to šta je nametnuto da će nam svima bit dosadno, e pa neće, imamo jedni druge, imamo društevene igre, imamo hrane i pića, jači smo od Dračevca, ko oklopno vozilo smo po Splitu...
(https://www.youtube.com/watch?v=4bVmG6mi5OU)

Za virus ko virus se ne bojin, prije svega san sa Hrvatima koji su kršni ljudi, a svi mi imamo domaće poizvode višnje i rakije ode, živio rođo!

Laganini šetnjica vani

1. Takoje rođo, samo leđero i malo rakijice i neboj se virusa

2. Hvala na detaljnom i zanimljivon izvjestaju ��

3. Hvala ti rođače, pijen ja rakijicu ne boj se,
    anonimus fala ti, nastavit će još ovakvih tekstova, bit će nam dosadno u karantenici ovih dana :)