SKAGEN - najsjevernija točka Danske rujan 2018

Putopis sa najsjevernije točke Danske🇩🇰
Fotografija Tomislava Pušića.
Jutro je 8 sati, spremanje nekih polu sendvi za preživit dan. Užurbano pregledavan prognozu i vidin crveno upozorenje za vitar i kišu. Pomislin u sebi ovo će bit super, Ivanu ništa ne govorim jer znan da će počet srat i pizdit kako nebi tribali ić. Izlazimo iz kuće, a kante od smeća razbacane po ulici, cilu večer i jutro je bila oluja. Dolazimo na stanicu, bus kasni, zakasnili smo na vlak, čekamo idući koji će za uru. Već klasični početak mojih avantura, mora nešto ić neplanski. Nakon 2 ure vožnje vlakom do Skagena, dočeka nas je jaki vitar. 
Fotografija Tomislava Pušića.

Šetamo na noge cestom do Grenena, on je udaljen 3km od Skagena. Počinje kiša, smrzavamo se i šetamo po pijesku, u prvi mah je stvarno izgledalo prelipo, čak i tako kišovito i vitrovito, dosta ljudi biži do obližnjih bunkera se sakrit od kiše. Mi nastavljamo do ruba Danske i najsjevernije točke Danske, to mi je bia cilj doć do tu, ubrzo smo skinili patike i šetali bosi jer je pola pijesak, pola poplavljeni pijesak, pa smo morali gazat po svemu da dođemo do tog legendarnog ruba. Napokon smo došli do ruba, dvoje ljudi sidi i gleda u daljinu. Prizor mi oduzima dah s live strane Sjeverno more, s desne Baltičko, međusobno se ne mješaju i stvaraju ogromne valove u tom području. Iznenadija me je broj meduza tu, obalom ih ima strašno puno, a u moru da ne pričam. Počinjem se skidat, Ivan me gleda u čudu, vani je bilo 12 stupnjeva, sa ultra jakim vitrom, nije mu jasno šta ću, zaletia san se i uletia u more. Uša san između u valove, di se mišaju dva mora, zanimljiv osjećaj, s jedne strane toplije, s druge ladnije. Odlučin izić nakon par minuti i skužim da ne mogu zbog meduza oko mene. Čekam idući veliki val s Baltičke strane mora da ih odnese i da otrčim do obale. Nakon trčanja dolazin na pjesčani dio obale, Danci me gledaju u čudu i nije im jasno koji debil moraš bit po ton vrimenu uletit u more.
Fotografija Tomislava Pušića.

 Prisvuka san se i onda smo odlučili otić uz obalu sve do grada, kada smo došli do prvog bunkera, počela je oluja ipo, pa smo stali iza bunkera i čekali da prođe. Uz obalu ima velik broj bunkera, koliko san svatia napravljeni su u 2.svjetskom ratu da bi spriječili Njemačku mornaricu u pokušaj ulaska u Baltičko more. 
Fotografija Tomislava Pušića.

Nakon toga smo malo pregledali neke bunkere, izili sendviče i zaputili se doma. Normalno cilin puten san udara neke slike, pokušava uvatit nešto umjetničko ka šta to većinon pokušam na svim mojim putovanjima i avanturama.
I to bi bilo to, pozdrav sa najsjevernije točke Danske!
Fotografija Tomislava Pušića.

Primjedbe