Utrka spašavanja pasa / Race of dog rescue

This text is in Croatian and English version! 🇭🇷🇬🇧
Ili ti ga utrka spašavanja pasa 
Danas je održana brdska biciklistička utrka 8. Uspon do zvijezda "Memorijal Filip Sinovčić" koja je okupila 100tinjak natjecatelja. Utrku je već tradicionalno organizirao Biciklistički klub Timun (BK Timun), a Tončica Pušić je odradila svoju prvu biciklističku utrku. Utrka je krenula poprilično lijepo kroz Žrnovnicu do Kučina, gdje se onda skretalo na makadam. Na makadamu sam planirao krenuti jako i pratiti jače momke koji su se natjecali u mojoj kategoriji, no uz makadam u rupi, prekrivenoj izgorenim granama od prošlogodišnjeg katastrofalnog požara začuo sam cviljenje i lajanje. Trka je išča brzo i nitko se nije obazirao, no cviljenje mi je paralo uši i u meni probudilo nešto. Odlučio sam stati sa strane, misleći u sebi ko je*e i utrku i sve. Spustio sam se u provaliju i maknuo grane, tu sam vidio dva napuštena mala slatka pasića.🐶🐕 Izvadia san ih od dole, ne znan koliko su bili dole, ali sigurno jesu dugo jer su bili i šporki i žedni. Iz svog bidona san in da vode i pričeka san ekipu HGSS - Hrvatska Gorska Služba Spašavanja koja je pratila utrku da dođe po njih. Srećom ekipa je pokazala pravo svijetlo ponašanja i skupili su štence u automobil, napokon sam mogao mirno nastaviti utrku, razmišljao sam kakav monstrum moraš biti da bi ostavio živo biće na nemilost ničega, doslovno ničega jer je sve izgorilo... Nakon toga sam znao da mi je utrka rezultatski gotova, no nisam htio odustati, krenuo sam jako da dostignem sestru i u tom naumu sam uspio, pratili smo se sve do početka ceste, a tu sam pomogao jednom momku iz Knina kojega su uhvatili grčevi. Sestra i ja smo skupa ušli u cilj, a ona je osvojila broncu, na svojoj prvoj utrci u životu! BRAVO! 🎖️🎖️🥉
A nepoznatom kretenu koji je ostavia štence želin da mu neko spasi dušu ka šta smo mi spasili njih. Nekad trkanje i pobjeđivanje treba staviti sa strane i fokusirati se na puno bitnije stvari, na živote, ne bitno pod koju cijenu! 
Today it was a mountain bike race 8. Climb to the stars "Memorijal Filip Sinovčić", which brought together 100 competitors. The race has traditionally been organized by the Timun Bicycle Club (BK Timun), and Tončica Pušić has made his first bicycle race. The race started quite smoothly through Žrnovnica to Kučine, where the race steered onto the macadam. I was planning on going strong and follow the stronger guys who competed in my category, but somewhere on the macadam in the rocks, covered in burned branches of last year's catastrophic fire, I heard barking and barking. The race was gone fast and no one was obeying, but my ears began to blink, and something woke up in me. I decided to stand on the side, thinking about who is there. I went down the raid and removed the branches, there I saw two abandoned little sweet brothers dogs. Excerpts dreamed down, not known how long they were here, but they must be long because they were spit and thirsty. From bidon I gave them some water and wait for the team of HGSS - the Croatian Mountain Rescue Service who followed the race to come for them. Fortunately the team showed the right behavior and gathered the puppies in the car, finally I could calmly continue the race, I was thinking of how big monster you have to be leaving the living being on the impotence of nothing, literally nothing because it was all burned ... After that I knew that my race is over, but I did not want to give up, I went very far to reach my sister, and in that way I managed to do it, we followed up to the start of the road and there I helped a guy from Knin who was caught in the cramps. My sister and I went to the finish line, and she won the bronze in her first race in life! 🎖️🎖️🥉
And an unknown cunt who leaves a puppy I want that God or someone save his soul as we did to puppies. Sometimes racing and winning should be sidelined and focused on more important things, on lives, not matter of what price! 
Fotografija Tomislava Pušića.

Primjedbe

Objavi komentar