Spilnu.dk Grand Prix - prva profi trka - Aalborg Danska

Moj prvi kriterij 
Tako bih nekako nazvao svoj izvještaj koji je pisan na sjeveru Danske 


Danas je održana predivna kriterijska utrka u centru Aalborga, na njoj se okupilo natjecatelja, svi su bili profesionalni, iz velikih ekipa kao što su Riwal, Astana, Ef education first, sunweb itd... mislim voziti prvi kriterij u životu, u stranoj zemlji sa vozačima koji su vozili Tour de France hrabar je potez 







I tako u zraku je 14 stupnjeva celzijusevih, osjeća se hladnoča jer san bia u tankom dresu i kratkim gaćama, kasnije san nabavia navlake, veliki dio opreme još nije stigao 
Start je bio jako lijep u centru Aalborga gdje smo sa cestane površine došli na kamenja, kao bivša splitska riva, tu je bilo par okuka i mjenjanja podloge. Par sati prije tu je pala kiša i sve je bilo mokro pa je trebalo paziti, tu se već desio bjeg, u 1.krugu. Nakon toga smo vozili uz kanal i tu sam osjetio prvi put toliku hladnoću u plućima da je to stravično... Nisan moga uopće disat, vitar je nosia hladni odnosno ledeni zrak s kanala koji mi je otežavao sve. Utrka se nastavila vrećanjem do starta cestom kroz sami centar grada. Moram priznati da je bilo jako jako puno gledatelja koji su pljeskali i navijali. Mislim da sam od grupe otpao već u 2. ili 3. krugu kada su skočili kraj tog kanala, di ja uopće nisan moga disat... U trenutku otpadanja vozia san 53km/h po ravnome s bočnin vitron, ne mogu niti zamislit koliko su oni išli onda... Odvozio sam sve ukupno 7 krugova po Aalborgu, taman za lijepo upoznati grad 

Fotografija Tomislava Pušića.

Nije mi nimalo žaj šat san doša vozit ovo i nadan se da ću se iduće godine vratiti na Spilnu.dk Grand Prix 
Hvala najjačim navijačima na stazi: MajaToniMatejIvanSaraDora 

Primjedbe